Laktační poradkyně

Jestli-že se Vám z nějakého důvodu nedaří rozběhnout kojení (např. technika kojení, problémy s prsy, ragády na bradavkách a krvácení, vpáčené bradavky, bolestivá a nalitá prsa apod.), jsme připravené Vám pomoci.

Hot-line: +420 604 561 932

Kalendář kurzů

Doporučujeme tyto přednášky navštěvovat od 27.-28. týdne těhotenství ženy.

Aktuální termíny skupinových kurzu předporodní přípravy určené pro těhotné ženy bez partnerů v roce 2017...čtěte dále

Kontakt

MAMA BABY STUDIO
Mgr.Eva Smrkovsky
U Studánky 32
(vchod z ulice Ovenecká)
Praha 7 - Bubeneč, 170 00

Telefon: +420 604 561 932
E-mail: eva@mamababystudio.cz

Pilates pro těhotné

S cvičením této metody doporučujeme nastávajícím maminkám začít od 13. týdne gravidity.

Pilates je cvičení, které vyvinul J.H. Pilates před více jak 100 lety a inspiroval se ve starých kulturách. Cílem je propojení a vědomá souhra těla a mysli. Cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává zádové a břišní svalstvo. Pilates je systém efektivního cvičení, které se provádí pomalu, přesně a v souladu s kvalitním dýcháním, správným postavením jednotlivých částí těla a s vysokou koncentrací.

 

Cvičení Pilates pro těhotné je velice populární z těchto důvodů:

V období těhotenství trpí hlavně záda a dolní končetiny, z tohoto důvodu je Pilates ideálním cvičením pro nastávající maminky. Posilňuje svaly, které chrání plod, zlepšuje cirkulaci krve, upravuje dýchání a po porodu se dostane tělo opět rychle do kondice. Samotný pohyb podporuje přenos kyslíku a živin k miminku. Dechové a relaxační techniky uvolňují napětí a stres. V těhotenství jsou břišní svaly roztahované rostoucím miminkem v bříšku, což je příčinou jejich oslabení.
Pilates zahrnuje speciální sérii cviků určených na zpevnění svalových skupin. Stoprocentní účinek si vyžaduje dokonalou koordinaci pohybu s dýcháním. Při cvičení se klade důraz na koncentraci, dýchání, plynulost pohybu a kvalitu. Základem je strečingový pohyb. Většina pozic při metodě Pilates se cvičí na rukách a nohách, minimálně na zádech.

Prenatal pilates v II. a III. trimestru těhotenství:

V rámci 2.trimestru těhotných žen učíme při metodě pilates správnému dýchání a postoji/držení těla při cvičení. Postupně procvičujeme horní i dolní končetiny, zádové a šikmé břišní svalstvo. Je důležité, aby u nastávajícíh maminek během cvičení Pilates nastala vyrovnanost jednotlivých cviků, pohybů a dýchání.

V 3.trimestru se těhotné ženy více zadýchávají. I přesto, že jsou stále velmi pohyblivé je veškeré cvičení v pomalejším tempu, přizpůsobené rostoucímu bříšku. V posledním trimestru gravidních žen klademe důraz na strečing, dechové cvičení a relaxaci.

Veškeré hodiny Pilates pro těhotné naleznete v rozvrhu zde.

UPOZORNĚNÍ:
V případě zrušení rezervované lekce, méně jak 12 hodin předem, bude odečteno vstupné a to v plné výši 250,- Kč. Děkujeme za pochopení.

E-shop

Na našem e-shopu naleznete přírodní aroma produkty Mama Baby Remedies, pečující o pokožku a tělo v těhotenství a období po porodu maminek a dětí. Každý výrobek Mama Baby Remedies byl odborně vyvinut pod dohledem porodní asistentky a vyroben za účasti magistra v lékárně.

Pro podporu žen v prenatální a postnatální fázi doporučujeme shlédnout i ucelenou řadu čajových přírodních směsí Mama Baby Tea.

"Jsem zastáncem přirozeného těhotenství, porodu a to za podpory především produktů, které na tomto e-shopu nabízíme"
- Mgr. et Bc.Eva Smrkovsky,RPA registrovaná porodní asistentka